Powered By Blogger

onsdag, juli 09, 2008

Vykortshälsning från Stockholm


Hej igen!
Dag 1 i Stockholm flög iväg snabbare än vinden. Det regnade och jag satt själv inomhus hela dagen och såg Anchorman. På något underligt sätt hade vi båda lyckats undvika att se Wimbeldonfinalresultatet. Så när vi råkade zappa in reprisen under aftonen satt vi som på nålar i 4 timmar! Vilken match! Helt fantastiskt! Igår shoppade vi lite och hälsade på Fredriks syster och kille i Solna. De bjöd oss på indiskt. Starkt och gott. Imorse startade vi dagen med en joggingrunda, för nu ska de goda rutinerna komma igång igen. Jag har så sämst kondis. Blir helt knäckt. Jag åker till Skellefteå imorgon bitti. Det ska bli skönt. Jag gillar inte stressen här. Jag gillar inte storskaliga städer, gillar inte att färdas fram i långa metallkorvar, vare sig det är ovan eller under jord. Jag vill hänga i skog och mark, kanske paddla, cykla till Baggböle, fiska med brorsan, hänga i stugor, bara sitta och hålla käft.
Snart ses vi. Jag längtar!
Vänligen,
Physalis

5 kommentarer:

  1. Anonym2:47 em

    Hej!
    Jag kænner inte dig. Eller, det ær det som ær grejen, att det kænns som att jag gør det nu, och det ær det som ær konstigt, før du kænner inte mig. Eller, jag kænner ju inte dig men.
    Så hær ær det, jag ær på jobbet minst 8timmar per dag. Det ær ett jævlig bra jobb, før vi jobbar inte ett skit så jag ær på internet hela tiden istællet. O så har dom blockerat alla værda sidor på internet typ youtube och facebook och viss mail så jag har trøttnat åp wikipedia och børjat læsa folks bloggar. Och det ær førbannat tråkigt faktiskt. Men så gled jag in på din blogg! och børjade læsa! och garva! den ær ju jætterolig. Och lite sorglig ibland men framfør allt underhållande! Så nu har jag læst vartænda litet inlægg! tjoho! vartenda! tog 3 dar. tack før det!
    men nu kænns det så jævla weird før det kænns som jag har gjort nåt førbjudet næstan. Så jag var tvunget att skirva nåt och typ erkænna att jag har vart och grævt. Men det ær væl trots allt det som ær meningnen med bloggar.

    Så nu ær det sagt anna! Ha ett bra liv! Om ajg ser dig i umeå kommer jag kanske sæga hej før det kænns som du ær min kompis fast inte jag ær din. hehe!
    ha det bra allafall
    Lina

    SvaraRadera
  2. Anonym2:50 em

    p.s skriv fler øversættningar från snuskbøcker det var typ det bæsta!

    SvaraRadera
  3. Anonym7:00 em

    anna physalis ph nu kommer du genast till umeå och umgås med martina världens bästa kropp nygren.
    eller på onsdag allafall för då kommer jag hem. älsk!

    SvaraRadera
  4. SKRIV MERA I'M BEGGING YOU PLEASE

    SvaraRadera
  5. lina: Hej lilla gulliga du. Läsa bloggar, det får man göra. Jag har haft semester och vägrat internet och slutat svara i mobiltelefonen när det ringer. Men i veckan börjar jag om jobbet och då kommer även bloggen igång igen. Vad roligt att du haft roligt åt bloggen, det gläder ett litet ängsligt hjärta som mitt.
    Ha det fint och sånt.
    /physalis

    SvaraRadera