Powered By Blogger

måndag, oktober 22, 2007

pH4


Jag skulle vilja vara en annan version av mig själv just nu. pH 4 kanske? Min version börjar bli sliten och få trötta rynkor runt ögonen. Jag köpte en mosbricka igår. Det skulle aldrig pH 4 göra. Hon skulle antagligen ha mer pengar och köpa sig något gott från Taj Mahal, eller så skulle hon åka hem och laga en kantarellrisotto (kanske med Vassilij från förra inlägget). Mosbricka är ju vidrigt. pH 4 skulle vara snart färdigutbildad logoped, träna på IKSU och planera en resa till Karibien i vinter. Jag läser gymnasiekemi och fattar nassing, och har varken råd med gymkort eller att resa.

3 kommentarer:

  1. Gymnasiekemi? Bertäa om det!

    SvaraRadera
  2. Ja, Anna. Bertäa om det. Jag vill höra en liten bertäelse.

    SvaraRadera
  3. Det är inget att bertäa om. Det är så det är helt enkelt.

    SvaraRadera