Powered By Blogger

tisdag, oktober 02, 2007

Tack alla som gjorde mig glada idag. Jag hjärta er.


Min lägenhet är bara ett enda rum. Det upptas till största delen av en säng. I den tillbringar jag större delen av dygnet. Jag sover, äter, bloggar och pluggar i den. Från den ser jag hela min lägenhet. Inatt ser lägenheten annorlunda ut. I fönstret står två blomkrukor med blommor i. På köksbänken en bag in box med vitt vin från Sydafrika. På fläkten en bild av en ung Tom Cruise. På kylskåpet sitter det en teckning gjord av en av mina bästa vänner och ett barn. På nattduksbordet står ett nagellack från Chanel med nyansen Rouge Noir. I sängen ligger spelet Carcassonne av eller med Klaus-Jurgen Wrede.
Det här tänker jag på nu innan jag ska somna:

*Hur tacksam jag är för mina fina vänner. Jag tar nästan till lipen.
*Jag undrar om spelet är gjort av Klaus-Jurgen Wrede eller om spelet heter det, samt om han är släkt med Melinda Wrede.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar