Powered By Blogger

fredag, november 13, 2009

Livstecken: Överexponerat är snigt.










4 kommentarer:

  1. Den där sista bilden är det läskigaste jag vet. REN SKRÄCK! Haha!

    SvaraRadera
  2. HAHAHA! Alltså Anna, du är så sjukt rolig! Dina miner, jag dör!

    SvaraRadera
  3. Jag tycker vi ALLA lyckades väldigt bra med att förvränga verkligheten. Jag skulle vilja träffa tjejen längst till höger på sista bilden, och även den introverta i mitten på bild två. Men allra mest hon (han?) till vänster på sista fotot!

    SvaraRadera
  4. Du menar

    personen längst till höger på sista bilden aka Jack Nicholson i sin roll som Jokern?

    till vänster på sista bilden: Karl Alfred!? (Anledningen till att vissa inte känner igen honom direkt är att pipan fattas i mungipan)

    personen i mitten på andra bilden: En sinnesslö intern från umedalen?
    Antagligen är hon lobotomerad och steriliserad. Men de två andra skulle jag gärna bjuda över på en stänkare!

    SvaraRadera