Powered By Blogger

torsdag, februari 19, 2009

Återtåget

Jag börjar om så här, lite försiktigt. Vill inte chocka, ta i från tårna, eller väcka anstöt. Det kan ju lätt bli så, om ett överraskningsmoment blir lite för stort och överväldigande. Därför håller jag mig kort, skippar bilder eller filmklipp. Det blir bara en dimension för mycket att ta in. Det räcker så här - att jag är tillbaka. OCH att jag dedikerar det här inlägget till Martina, för att hon bad mig göra det. Men kanske ändå mest för att hon så ivrigt och ihärdigt tjatat på mig att börja skriva här igen.

8 kommentarer:

  1. Anonym12:04 fm

    Glad att du skriver, du är bäst.

    Du vet att du egentligen VILLE dedikera det här till mej innan jag ens sa något. Ja, jag tror det.

    PUSS, välkommen tillbaka.

    SvaraRadera
  2. Hurra för Physalis återtåg! Hurra för Martina som så ivrigt och ihärdigt tjatat på dig att börja skriva här igen!

    SvaraRadera
  3. Men men! Vilken rolig överraskning.

    SvaraRadera
  4. 3 kommentarer utan att jag gjort någon PR för mitt återtåg! Helt otroligt! Men ni får inte vänta er dagliga inlägg så här till en början. Kanske ett i veckan.

    SvaraRadera
  5. Åh roligt att se dig till tillbaka i t e x t. Och jag är ledsen att jag sett dig i verkligheten alldeles för lite. Vill ses snart!

    SvaraRadera
  6. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  7. YES!!! Jag hade just gett upp.

    SvaraRadera
  8. hej. jag blir också peppad. du skriver jättebra.

    SvaraRadera