Powered By Blogger

tisdag, mars 10, 2009

Och så tog det stopp

Okej, det var svårare än jag trodde. Särskilt utan bilder. Det är så lätt att bara låta bilden tala. Nu måste jag skapa bilder själv. Och jag har inget viktigt att säga idag. Jag tycker aldrig att jag har något tillräckligt viktigt att säga. Och jag vill inte skriva om dagens outfit för den är, med några få undantag, i princip samma varje dag. Det enda extraordinära jag har att berätta om i klädväg (och det är tillika en snuskig hemlighet) är att jag har ett och samma linne på mig VARJE DAG! Man skulle ju kunna tänka sig att det luktar förfärligt, men det har blivit som en andra hud på mig. Jag har aldrig tvättat det heller, för jag vågar inte riskera att det krymper. Det skulle vara slutet. Vi är oskiljaktiga, linnet och jag. Så nu vet ni det. Att det inte skulle bli någon vidare modeblogg av det här och att jag är en orenlig snuskmaja.

1 kommentar:

  1. Anonym3:49 em

    Riktigt fin blogg du har! :)
    Ska vi prenumerera på varandra på bloglovin? Om du vill det kan du lämna en kommentar hos mig och säga att du lagt till mig så lägger jag till dig direkt när jag ser kommentaren.
    Ha det super!

    SvaraRadera