Powered By Blogger

onsdag, juli 02, 2008

BDV - Bland Det Värsta

Bland Det Värsta som finns är Tre. 3. Helvetets mobiloperatör. Jag har blivit skinnad på så sjukt mycket pengar under de här åren att jag blir gråtfärdig bara av att tänka på hur mycket jag skulle kunnat ha sparat ihop. Det handlar inte bara om EN resa som gått förlorad.
Självklart så var min mobil operatörslåst när jag skulle byta till Halebop. Visst det skulle jag ha tänkt på såklart, men när jag ringde kundtjänst och sade upp mitt abbonemang kunde de väl åtminstone ha låtit meddela mig hur jag skulle gå tillväga. För det går inte att låsa upp på studs. Nej, man måste ringa till kundtjänst. Sedan tar det TRE - jag upprepar TRE veckor innan man får en jävla kod per post hem till sig. Jag kan inte fatta hur det här går ihop! Att jag kan söka på vilket ord som helst på google och få hundratusentals träffar på någon bråkdel av en sekund. Att jag kan direktöverföra pengar mellan olika kontinenter via internet. Att jag kan köpa en flygbiljett på en hemsida och sedan ha all information flygplatsen behöver på mitt kreditkort. MEN det går inte att skicka en jävla kod till en per mail ens under dagen! Nej, den måste tydligen åka per diligens och inte vara mig tillhanda förrän efter TRE veckors tid! Avskyn jag känner inför företaget är jämförbart med det jag känner för krig och våld och hemskheter. Nu har jag delat med mig av mitt hat och det är dags för er att tillkännagiva: Vad är Bland Det Värsta ni vet?

4 kommentarer:

  1. Anonym4:54 em

    Gycklare/nycirkusmänniskor i parken.

    Äckligt.

    SvaraRadera
  2. Anonym9:41 fm

    På haga finns en man som låser upp den för 200 och det tar bara 30 minuter.
    Funkar typ på alla tre´s mobiler.

    AMTEl heter hans shop, brevid pizzerian med björkinredning...

    SvaraRadera
  3. Ja, hade just tänkt föreslå. Lås upp mobilen hos den där snubben. Sjukt värt det. Jag hatar Tre mest av alla företag i hela världen. Sanslöst ful logga, dessutom.

    PUSS

    SvaraRadera
  4. I know. Jag ringde honom som en tok den dagen men han svarade inte, så jag slog slag i saken och fick det gjort hos 3-djävulen istället. Men det är sista gången jag någonsin har kontakt med dem så det kändes helt okej faktiskt.

    SvaraRadera