Powered By Blogger

tisdag, juli 01, 2008

I love Paint


Idag fick jag semester. 4 veckors semester. Den har aldrig kännts så välkommen eller välförtjänt som nu. I över en veckas tid har jag haft hjärtklappning på jobbet. Det är inte att hjärtat rusar, men det slår i 110-120 slag i minuten i ca 3 timmar. Jag blir yr, andfådd och jättetrött. Mitt lilla hjärta orkar nämligen inte med press och stress och oro, och just nu är det för mycket av den varan. Önskar så att det någon gång slapp känna att det var tvunget att arbeta så hemskt för mig, för det får mig att känna mig som världens sämsta arbetsgivare.
-Hörde du det lilla hjärta!? Jag vill att du ska slå för andra än för mig, och att du ska känna lugnet, så att jag får ha dig som min anställde vice chef i min kropps kontorslandskap länge länge. Vad vill du ha? Högre lön? Färre arbetsuppgifter? Säg och du ska få!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar