Powered By Blogger

lördag, september 08, 2007

Reconciliation



- Tack för allt. Och förlåt för allt.
- Tack för allt. Och förlåt för allt.

Det var egentligen allt jag behövde.
Ikväll spydde jag. Inte för att jag var magsjuk eller hade druckit för mycket alkohol, utan på grund av en känslourladdning av utomjordiska mått. Har aldrig tidigare sett ett sådant tydligt exempel på en psykosomatisk reaktion som denna.
Jag vet. Jag pratar ofta väldigt allmänt om väldigt specifika saker. Jag önskar att jag var tvärtom och kunde prata väldigt specifikt om allmäna saker, men det kanske kommer med besattheten.

3 kommentarer:

  1. Din skugga syns. Husgrunden skrämmer och peppar.
    Att kräkas är inte alltid positivt, men det leder nästan alltid till att man mår bättre.

    SvaraRadera
  2. Anonym7:21 em

    Tror att det bara blir bättre från och med nu Anna. Kör i vind.

    SvaraRadera
  3. andreas: inte bara min skugga syns. Och det är meningen. Våra skuggor tittar på det som en gång var ett hus. Nu är bara grunden kvar. Fast det går säkert att bygga upp ett nytt hus där.

    johannes: tack. den som lever får se.

    SvaraRadera