Powered By Blogger

tisdag, juni 17, 2008

En månad i bilder








4 kommentarer:

  1. är det där baby rut? gud så söt!! och jag fullkomligt älskar johans kläder på näst nedersta!

    SvaraRadera
  2. världsmedborgaren: Ja det är baby Ruth! Underbart gulliga Rutan! Modebloggsanalys på Johan: Jeans - Acne, skjorta - vet ej, väst i brun manchester - den har han sytt själv, svart skinnslips - present från lillasyster physalis! Nu till mina frågor: Vem är du? Varför får jag inte se din blogg? Bollen är din.

    SvaraRadera
  3. Men alla kan ju se min blogg? Mystiskt! Det visste jag inte men nu har jag ändrat det. Och det är inte mer spännande att det är Annika från ume, men som bor i fjollträsk därav en världsmedborgar!

    SvaraRadera
  4. Men så trevligt! Jag tror att det är betydligt mer spännande att vara annika än att vara physalis i alla fall.

    SvaraRadera