Powered By Blogger

tisdag, mars 08, 2011

Man har inte roligare än man har det

Jag vet inte vad ni säger, men visst känns björnbär och avocado som dåligt matchande kombination? Honung och mandel förstår man, kokosmjölk och apelsinblom likaså, men föreställ dig kvällsmackan med avocadoskivor och så lite björnbärssylt på det. Backa bandet! Avocado passar bra ihop med typ salt, citron, creme fraiche, skaldjur och andra grönsaker. INTE med marmelad, sylt, kolasås eller marsánsås.

Hur som helst så köpte jag den här tvålen idag. Mest för att ha en färgad tvål. Den senaste var vit och löjligt lik en ejakulation så man kände sig mer smutsig än ren efter man hade tvättat händerna. Efter en premiärtvätt kunde jag dock konstatera att det kändes som om jag gnuggat in mig i gelégodis och violpastiller istället för guacamole och marmelad.

Nä nu börjar Tone Hurtigstad svänga sina extentions i rutan. Måste byta kanal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar