Powered By Blogger

fredag, maj 20, 2011

Vykort från Stockholm 3


Hej hej.

Idag är det varmt och soligt. Jag har nyss sprungit runt Hammarby sjöstad. I slutet var det nästan så att jag inte sprang fortare än de som gick. Igår var jag med bästa anagrammästaren "Se nazihoran Jack". Vi smörjde våra krås på Hermans, åkte lite båt, tittade på en man i blå overall som utförde oklart arbete på en båt. Han gick mest in och ut ur ruffen/kabyssen (jag är ingen båtmänniska, vet inte vad jag pratar om) och åt Mariekex. Ibland kom han ut med ett måttband och mätte sidorna på en plåtbox. Oklart även vad den hade för funktion. Sen tog vi en pubrunda. Satt på bokade bord och fick flytta runt när de som bokat kom alldeles för tidigt. Nazihoran Jack visade mig Skinnarviksberget och hjälpte mig med DN:s onsdagskryss. Vi var rätt så usla och kom aldrig på "Blir blåsta" OK_RI_ _ _ eller "Får soffliggare" _ER_ _ _. På onsdag har Nazihoran Jack ordnat en arbetsintervju åt mig och sen på kvällen ska vi på swingklubb och dansa Lindy Hop.

Ha det hej!
/ Hins snopp i anal

1 kommentar:

  1. Riksnaziapan J Honecker4:56 em

    Men så trevligt vi hade det!

    SvaraRadera