Powered By Blogger

måndag, maj 30, 2011

Vinnarfejs


Jag har fortfarande inte träffat någon, men jag gjorde något i alla fall. Gick på Allstars och satt på en barstor alldeles själv och såg Söderling nästintill, förutom några nervösa bollar sista halvtimmen, krossa fransosen Gilles Simon. På bilden ser ni Robins vinnarfejs. Det fejset och hans knutna näve har tagit honom riktigt långt. Jag tror att man, precis som Robin, måste vara lite arg om man ska få nåt här i livet. Jag är för sällan arg och för ofta ledsen. Det är en stor skillnad. Är man ledsen får man ingenting, förutom mascaramärken på lakanen. Är man lite lagom arg, ja då kan man få extra krafter. Men är man för arg så går nog den mesta kraften till att vara arg och då blir det liksom inte över något till det där andra väsentliga, det man vill förändra. Jag ska nog inte försöka släta ut min bekymmersrynka. Vad jag ska göra är nog bara att spänna den lite mer så att ögonbrynen blir mer `´än ´`.

5 kommentarer:

  1. MYCKET BRA INLÄGG, tycker jag. Din blögg är en skatt, både sorglig och stark och glad på samma gång.

    SvaraRadera
  2. Anonym12:24 fm

    Heja Anna Ph!! / ett fan i all ödmjukhet

    SvaraRadera
  3. Lovi: och bäst

    Anonymous: Tack du okände välgörare.

    SvaraRadera