Powered By Blogger

torsdag, oktober 06, 2011

När allt är tömt

Idag har jag tentapluggat som en tok från arla morgonstund. Efter närapå 10 timmars intensivt grävande i anteckningar och minne är mina mentala förråd tömda. Jag kan inte formulera något smart om till exempel livet, Västerbotten eller Tomas Tranströmer, utan presenterar istället ett axplock ur mitt gedigna photoboothgalleri, här tillsammans med min älskade vän Martina som jag längtar efter nästan hela tiden, för att hon tittar på en med ögon som både ser och lyssnar och känner. Dessutom luktar hon alltid gott och är en pålitlig fikakompanjon.








2 kommentarer:

  1. Först: HAHAHAHA det här kan aldrig bli tråkigt! Gillar den sista mest. Jag är en häxa av någe slag och du är Skriet.

    Andra: Älskade älskade vän! Jag får tårar i hjärtat och kärlek i ögonen och tvärtom också. Låt oss ha ett maratonfika snarast!

    SvaraRadera
  2. Hehehe nä det blir aldrig tråkigt. FIkas ska det göra. Dock åker jag iväg i helgen, men till veckan!

    SvaraRadera