Powered By Blogger

fredag, december 30, 2011

2011 del 2

APRIL

Tog årets bild.


Firade påsk och försökte identifiera mig med St. Anna.


Åt vaktelägg! Det smakade - ägg.

Fick potatis av pappa. Den här sorten trivs bäst med exakta avstånd mellan plantorna, annars flippar den ur.


Träffade en far och en dotter som utan varandras vetskap hade köpt likadana solbrillor.

MAJ

 Fred fyllde år.


Åkte till Stockholm på praktik. Hade den här utsikten så gott som varje kväll.


En kväll hade jag dock den här utsikten. Inte illa.


Träffade även fina utflyttade.


Bodde mittemot pizzaUSApizza.


Ramlade omkull och slog mig rejält på min armbåge. Träskallen förblev dock intakt.


Träffade finaste Johannes.


Vi hade (nästan) likadana bögslungor.


Fick träffa en ny människa. Alltså jag menar HELT ny!

JUNI

Latade mig i Baggböle medan jag tittade på Nina som arbetade och slet.


Ola och Fred var ungdomliga och hade kepsen bakochfram. Nä skämta ba, de var gubbiga och satte kepsen bakochfram för att inte bränna sig i nacken.

Bölesholmarna besöktes.




Fashion report from Kassjö.


Midsommarfirande på Haga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar