Powered By Blogger

lördag, oktober 20, 2007

Allt som finns är det som känns

Jag har haft slut toapapper i fyra dagar nu. Har skrivit minneslappar åt mig själv som jag glömt att läsa och så har man kommit hem och tvingats torka sig med servetter istället. De enda jag hade var knallturkosblå. Det känns bisarrt, fastän det är helt vanligt papper, bara en annan färg. Jag blir lite sorgsen när jag tänker på mig själv just nu. Hur stökigt jag har det, hur mycket disk som ligger och luktar, hur kakfatet fortfarande står kvar på bordet från mitt kalas för snart tre veckor sedan. Som om jag vill ha kvar känslan av att jag haft gäster här. Jag är så tragisk.

6 kommentarer:

  1. Anonym8:10 em

    käärlek uuutan gräääns..

    SvaraRadera
  2. Anonym8:12 em

    dessutom gästar jag dej gärna snart igen!

    SvaraRadera
  3. Slut på toapapper är sämst.
    Vi har alltid slut på mjölk. Men vi har djävulskt mycket toapapper. Ska vi byta?
    Jag klippte Ruben för ett litet tag sedan. Du som har fastighetsrelaterad erfarenhet av frisyrer kanske kunde ta en titt på honom, och se om he dug för almmän visning?

    SvaraRadera
  4. martina: visst är det en fin låt?! Älsk robin hood. och ja, kom hit snart igen. film och mackor kanske.

    andreas: jag byter gärna. 2 rullar mot 2 liter mjölk? Min hyresvärd har ju tagit ner skylten så jag har ingen rätt att kalla mig ens i närheten av frisör längre. Det blev säkert skitsnyggt!

    SvaraRadera
  5. Men lillan, jag ahr ju jättemkt hushållspapper här som du akn få vet du ju :) själv är jag fortfarande på sista toarullen sen jag var ner hos dig. Du vet hos mig tar det lång tid innan saker tar slut och allt i min kyl blir gammalt för att jag är så mkt borta...

    SvaraRadera
  6. Menå, jag är skitgärna ditt besök! Jag har guld, rökelse och myrra med mig (minus guld), bara say when!

    SvaraRadera