Powered By Blogger

onsdag, oktober 03, 2007

Nu är jag förälskad i folk som inte finns på riktigt igen

Michael Scofield är jättesnygg. Jag kommer inte ifrån det. Det är den största anledningen till varför jag gillar att titta på Prison Break. Och för att Oskar är lik Linc.
Jag blir alltid kär i någon karaktär i alla serier jag tittar på. I West Wing är det Josh Lyman som ligger mig varmast om hjärtat. I Bevvan är det Brandon.
En natt drömde jag att jag var ihop med Agent Kellerman. Han var jättesnäll och hade på sig en ljuslila pullover. Vi åkte till en sjö där vi fiskade och grillade. Det var som på 50-talet.

3 kommentarer:

  1. Var det inte roligt igår att:

    -Yrkesmördare tillbringar dagarna med att tvätta sina ansikten på hotellrum

    -Yrkesmördare mobbas av sina arbetsgivare genom att kalla dom för rövar (asset)

    -Jason borde ha haft sjukt ont i nacken efter att ha blivit påkörd bakifrån typ åtta gånger

    -Jasons kikare hade en minst sagt krafitg förstoringsgrad om han bara vred tillräckligt mycket på zoomringen

    -Jason simmade sjukt skevt

    SvaraRadera
  2. Ja, alltså jag har tittat på fåglar i 1-meters tubkikare med 35000-kronors optik och ändå inte kunnat artbestämma. Han kunde ju se hennes bekymrade veck i pannan på 300 meters avstånd. Det är nåt som är lurt med det.

    Men jag förstår ändå det där med att tvätta sig i ansiktet. Säkert med kallt vatten. Hålla båda händerna på handfatet, titta upp på sig själv i spegeln och tänka "Vem är jag?"

    SvaraRadera
  3. Man kan ju förstå att dom är peppade på att mörda efter att ha sköljt sin redan sjukt rena hy med kallt vatten en hel dag.

    SvaraRadera