Powered By Blogger

onsdag, oktober 31, 2007

Flipp eller flopp?




Jag har köpt en möbel som jag preliminärmöblerat bara för att få en aning av hur den kommer att se ut i rummet. Nu är min fråga till folket: Är den förskräckligt ful, helt okej eller till och med jättesnygg? Jag gillar verkligen de retrofuturistiska bruna skjutluckorna. I övrigt är den ju ganska tråkig men funktionell. Eller? Vad tycker ni? Ska jag behålla eller sälja vidare? Flipp eller flopp? Ni har bokhyllans öde i era händer!

8 kommentarer:

  1. Anonym8:07 em

    Hm. Jag är lite kluven. De vibbar jag får härstammar från min mosters vardagsrum, i mitten på åttiotalet på Mobacken i Skellefteå. Känns inte så hett. Men om jag låter det hela sjunka in, så känns det bättre. Den passar bra i ditt rum vad jag kan se. Dessutom frågar jag mig om du kan hitta något bättre? Denna typ av möbler är sällan snygga. Du har hittat rätt.

    SvaraRadera
  2. Den är sjukt snygg!!
    Är det den från Myrorna?

    Bokhyllan stays - PC:n must go!

    SvaraRadera
  3. Anonym9:31 em

    bokhyllan ser ju ut som ett stort monster som stirrar på en, blir det inte läskigt på natta?

    SvaraRadera
  4. Johannes: Jag tar i beaktande att du är av pessimistisk natur, och isåfall var ju ditt svar väldigt positivt!

    Andreas: Du tycker det på riktigt? Ja den är från myrorna. Och ja, PC:n must go. Passar inte in.

    Du anonyme: Jag tror inte det. Den tittar ju inte på mig när jag sover utan mot dörren. Den kanske skrämmer bort alla tjuvar istället.

    SvaraRadera
  5. Anonym11:33 em

    ja tyckr den matchar himla fint till dina tapeter. ja, den är fan cool

    SvaraRadera
  6. jag förstår inte det där åttiotalssnacket, den är ju äldre än så. och jättesnygg! jag är helt för.

    SvaraRadera
  7. Anonym8:02 em

    on the flipp-side

    SvaraRadera
  8. Den där hyllan köpte min mormor och morfar för fyrtio år sedan antagligen och jag tycker att den är megasnygg!

    SvaraRadera