Powered By Blogger

söndag, oktober 21, 2007

Deppa


Jag får bara veta att jag är lik fula människor, som Anita Hegeland och Kristina Lugn. Kristina - utnämnd till Sveriges 1.) Fulaste, 2.) Tråkigaste, och 3.) Sämst klädda kvinna. Igår träffade jag Viktor på Feel My Heartbeat. Han sa att jag var lik Elaine i Seinfeld. Ännu en till samlingen, med andra ord. Jag önskar jag kunde få vara lik Audrey Hepburn, France Gall, Anna Karina eller i alla fall någon som varken är ett barn, en gammal kvinna eller en påhittad figur.

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att du liknar hon den där i Knugen Faller, alltså hon frontkvinnan med den aristokratiska hållningen och det samtidigt anklagande och insmickrande stenansiktet som har nerverna på ytan men som samtidigt utstrålar ett frenetiskt lugn.

    SvaraRadera
  2. Jag tycker du är lik Jason Bourne

    SvaraRadera