Powered By Blogger

fredag, oktober 05, 2007

Bajsdygnet

Jag är på kalas. Teres fyller 25 och bjuder på massor med gott fika. Men jag får/kan inte äta mer socker. Jag har inte bajsat på 4 dagar nu. Teres snackar om tvillingar. Min mage vittnar om åttlingar. Åtta stora bajskorvar. Minst. Jag är så sjukt uppsvälld och spänd i magen att det inte är roligt längre. Jag har gjort allt. Druckit fyra koppar kaffe, ätit linfrön utrört i vatten, plommon, rökt cigarett, suttit i bajsställningen, men inget händer. N-A-S-S-I-N-G. Det har startats telefonkedjor runt om i landet för att hjälpa mig. Jag kom nyss ut från toa. Det kom en liten hård, men den gjorde ingen skillnad på det stora hela. Mitt nästa drag är att dansa ut det och hitta en snus. I nödfall ska jag ta riktig medicin.
Hej då bloggen.

2 kommentarer:

  1. Anonym12:20 fm

    Det viktigaste är nästan att dricka tillräckligt, och inte bara kaffe.
    Och snus är fantastiskt.
    Du kan även massera magen uppe till höger o neråt vänster. Jag har även några riktiga skamliga tips, vårdbiträde som jag är, men jag avvaktar under natten. Hejar på dej o bajset! PUSS

    SvaraRadera
  2. Idag ska jag fasta. Bara äta flytande föda. Jag tog 2 snusar igår, men blev bara snusfull. Tack för omtanken. Du kanske är bra på att plocka?

    SvaraRadera