Powered By Blogger

tisdag, februari 19, 2008

Tokerier


Jag har ju funderat på att klippa mig kort. En kort page a´la Twiggy eller nåt i den stilen. Tänker att jag nog skulle passa i det. Men när de där frisyrtankarna börjar närma sig allvar så får jag kalla fötter och tänker att det säkert blir fult och att jag inte har råd att bli fulare för då kommer ingen någonsin vilja vara med mig.
Ja ni hör ju vilka tokigheter jag får dras med!
Om jag blir ful så kanske jag kan kompensera det med att bli roligare. Det kanske ändå inte är tänkt att jag ska leva familjeliv. Vad tycker ni, ska jag klippa mig eller inte? Med andra ord - ska jag bli komiker, typ Ellen DeGeneres fast utan det lesbiska, eller ska jag behålla möjligheten att någon gång bli äkta hustru och moder?

6 kommentarer:

  1. klipp dig och bli ett fru.

    (fast jag älskar ditt svall)

    SvaraRadera
  2. Anonym3:15 em

    Hej, jag råkade snubbla in på din blogg när jag sökte efter "skämt" och "citroner" till en bok jag håller på att skriva (min andra). Nu fastnade jag en hel halvtimme och förlorade trettio minuters bra skrivtid. Du är jävligt rolig och skriver skitbra. Fast det heter lesBisk ...
    Fortsätt skriv och ge ut en bok, banne mig, det har du täckning för. Hälsningar Jenny Jägerfeld

    SvaraRadera
  3. Anonym5:20 em

    Klipp. Du kommer bli ännu mer het.

    SvaraRadera
  4. Du skulle vara snygg i vad du än valde. Långt och kort. Du är alltid vacker.

    Och JA, skriv en bok!

    SvaraRadera
  5. Sofie: Jag tror tyvrr inte att de går att kombinera.

    Jenny: Hur du hamnade här av att söka på "skämt" och "citroner" förstår jag ej, men det gläder mig! Tack för uppmuntrande ord. Jag vet inte alls hur man skriver en bok, men det kanske är ungefär så här, fast lite mer sammanhängande?

    Mae: Tror du det på rikt eller är det sömntabletterna som talar igen?

    Lovisienstadt: kanske kanske inte. (som svar på båda dina svar.)

    SvaraRadera
  6. Anonym11:53 fm

    Det var ditt "citron och ingefära"-skämt som kom upp, prova och sök själv! Ja, jag tror som du, att det är lite så här som du gör, fast lite mer sammanhängande eller också inte, man kan nog välja själv lite.
    Good luck, med hår, livet etc
    /Jenny

    SvaraRadera