Powered By Blogger

fredag, februari 01, 2008

Update

Imorgon händer det. Då skaffar jag medlemskap på USM igen. De bjuder på medlemsavgiften och nu skiter jag i att det kostar. Det får vara värt det. Jag får skära ner på annat. Sprit och vardagslyx som dyra praliner och ostar från DUO. Den här magen tänker inte låta sig bli sedd i något som helst sammanhang förrän den förtjänar det.
Sockerförbudet går dåligt. Jag åker dit hela tiden på jobbet. Konstigt då. Det är ju tamejfan godis överallt.
Jag lyssnar på en gammal funckskiva från tiden då jag dansade funck och breakdance. Det är rätt bra ändå.
Just ja, jag har skrivit till harlequin och anmält mitt intresse som översättare nu. Kanske kanske kommer mitt liv ändras när jag får platt mage, lär mig spela på min elorgel och får översätta kiosklitteratur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar