Powered By Blogger

tisdag, mars 25, 2008

Kör på barra!

Visst, jag är andrasorteringens frukt med lite bruna fläckar, men jag tackar i alla fall ja till alla erbjudanden jag får. Jag har blivit något av en ambulerande vokalist på sistone, och det känns roligt. Jag överdriver såklart, men nu på lördag händer det igen att jag knappt kommer att höras där nånstans i bakgrunden. Det är verkligen värt ett 3-dagars Umeå Openpass. Har suttit och arrangerat stämmor hela kvällen och kommit på hur roligt jag tycker att det är.
Det är så mycket som är bra nu. Träningen går bra. Sockertämjningen går bra. Känslorna är bra.
Hurra till mig själv!

3 kommentarer:

  1. Anonym11:40 em

    Hurra för dig! Vilka är det du knappt kommer att höras där nånstans i bakgrunden på? Tänkte om man skulle komma och glo...

    SvaraRadera
  2. Hörru du! Nu har jag läst nästan hela din blogg. Och jag vill bara upplysa dig om att jag tycker att du är sjukt, snygg, rolig och dessutom med en fantastisk röst! Jag har i smyg tänkt på dig som en av dom där "perfekta och lyckliga" personerna som alla älskar. Det känns så konstigt att läsa det du har skrivit för det verkar ju onekligen som min bild av dig inte stämmer med din bild av dig själv. Med vissa såna där "perfekta och lyckliga" blir jag så där riktigt elakt missunsam (och känner mig som en värdelös människa med låg självkänsla efteråt) och tänker ha-ha hon/han är inte alls perfekt och inte det minsta lycklig alls. Men med dig så tänker jag faktiskt inte ett dugg ha-ha, jag vill fan att det ska gå bra för dig och att du ska må bra, du har verkligen talang... på många plan. Bla, bla. Var tvungen att få ur mig.

    SvaraRadera
  3. nooni: du fick sva på din fråga innan jag hann svara här, men det blev ju inget med det, som du kanske märkte. Fint att se dig iaf!

    Malin: Vet inte riktigt vilken malin jag har att göra med, men det spelar mindre roll i det stora hela, för det var otroligt fint bara att du skrev. TACK.

    SvaraRadera