Powered By Blogger

tisdag, mars 18, 2008

Truce?

Ja, jag tog bort mitt inlägg om musikkriget. Tack för responsen mr/mrs/ms grannsämja. Fusion har en förmåga att fungera som bra tändvätska när irritationen redan är ett faktum, men ibland måste man göra som Kalle Anka när man blir arg - stanna upp och räkna till 10. Man kan faktiskt inte skriva vilka otrevligheter som helst här, särskilt inte ogrundade sådana som bara har sitt ursprung i en kropp som är trött efter en slitig dag med för lite mat i magen.
Klockan är nu 23.43. Grannar göra sig icke besvär att binda fast mig vid skampålen för det har jag redan gjort själv. Från min högra hand sticker en liten vimpel med vit flagg upp och om man tittar riktigt noga så kan man se hur läpparna formas till ett knappt hörbart, men ändock ett, "förlåt". Jag borde göra det här the american way. En paj liksom. Det är väl trevligt?

3 kommentarer:

  1. Anonym2:39 em

    nä. nä!?

    Jag tycker musikkriget var en mycket bättre idé. Kom igen!

    SvaraRadera
  2. Anonym4:12 em

    Äh, inte behöver du be om ursäkt till jazzfusion-grannen! Hat är en oskyldig känsla så länge man inte utövar den aktivt.
    Paj vore trevligt, överraska dig själv! (och grannen)

    SvaraRadera