Powered By Blogger

söndag, mars 02, 2008

Gnossienne 1

TRE KORTA:

* Bandidosdieten har funkat i 3 dygn nu! Jag sitter förvisso och trycker i mig Texas Pecanglass för fulla muggar i skrivande stund, men ÄNDÅ!

*Posten verkar ha slarvat bort mitt fina brev till min fina fina vän J! Eller så har någon tagit det för att det var så fint och nu sitter denne någon och låtsats ha en vän som skickar vackra vänskapsbevis till en. Lämna tillbaka det omedelbart!

* Jag har köpt Erik Satie på Mingus bokrea och tack J för att du introducerade denna person i mitt liv.

3 kommentarer:

  1. Åh, Gymnopedie nr 1 är min och pappas låt. It is nice (men tyvärr sönderspelad på SVTs testbild).

    SvaraRadera
  2. Anonym10:04 fm

    Grymt att du kör bandidoslöfte! Jag har kommit på att du måste ge mig tusen spänn också. Som du får tillbaka 2009.

    SvaraRadera
  3. Manis: Ja, den är både fin och sönderspelad, men jag gillar Gnossienne Lent mest. Och Saties sätt att skriva brev. SÅ vill jag också skriva.

    Oggelito: Har du slut pengar?

    SvaraRadera