Powered By Blogger

onsdag, mars 05, 2008

Återfall

Jag har tryckt i mig ungefär 8 kokoskakor + kaksmet och nu ligger jag och är liksom trött och varm i hela kroppen, huvudet är tungt av socker och ångesten ligger och pyr som glödande kol från helvetet i bröstkorgen. Snart är det påsk. Då ska man fira uppståndelsen med en massa god mat. Men fram tills dess är det fasta och då ska man avstå allt det där man har begär till, som till exempel kokoskakor och chokladägg och tryfflar, och vitt bröd med extra saltat smör och ost. Varför ska det vara så svårt? Varförvarförvarförvarför!!!!!!

3 kommentarer:

  1. Jag är i samma sits. Men tänk på Framtiden, på Midsommar. Vi måste hjälpa varandra nu.

    SvaraRadera
  2. Därför att kokoskakor är en av de få jag har ätit tills jag nästan kräktes. Så gott är det.

    SvaraRadera
  3. Anonym12:34 em

    Förbud skapar sug amen!

    Du förtjänar de godaste kakorna och de gulligaste körsbärstomaterna och det saltaste smöret och rödaste rödbetssoppan. Alltihop, sådeså!

    SvaraRadera