Powered By Blogger

tisdag, juli 19, 2011

The earth is not dying, it is being killed.



En dag var det spelning på Hamrinsberget. Träffade äntligen Stenen. Han är fin han!


Kändes som the ol´ days. Gamla crustare och Kvarnvägenmänniskor var där. De såg likadana ut som alltid, fastän de bildat familj. Jag har aldrig varit TRUE till någon stil. Kände mig som en kappvändare. Här är Emma och Alvi. Sådan mor, sådan dotter.


Tegskyrkan spelade. Det var skevt och fint och jag gillade det mycket.

Micke och Elisa var också där. Jag blir alltid glad när föräldrar tar med sina barn på spelningar, inviger dem i en kultur där musik har en självklar plats. Önskar att jag hade exponerats mer för musik som barn. Då kanske det inte hade suttit så långt inne för mig att göra musik själv. De senaste åren har det varit stiltje, och det är som en jobbig sårskorpa som börjar svida så fort man är där och pillar.

1 kommentar:

  1. Jonas7:34 em

    Hej Anna, vad roligt att du gillade! hare fint / Jonas G

    SvaraRadera