Powered By Blogger

lördag, juli 09, 2011

Tänk om...

...jag hade kommit in på fotbollsgymnasiet? Det hade ju varit helt sjukt! VEM HADE JAG VARIT IDAG?! Tanken är minst sagt svindlande. Jag blir nästan lite yr. Jag skulle kanske ha varit sjukt bra på beep-testet, blivit muskulös, pratat ännu mer dialekt, åkt runt i en sådan där sponsbil med mitt nummer och namn på. Jag kanske hade uttalat mig om matcher eller korsbandsskador i lokal-tv, slutat förtära alkohol, gillat tjejer mer än killar, fått en naturlig utloppskanal för mitt kontinentala temperament, ätit kött och kandiderat till nästa säsong Mästarnas Mästare. Eller så hade jag varit precis samma som jag är idag, med skillnaden att jag varit pröffs och fått en dröm att gå i uppfyllelse.

De här gillar man ju och vill att de vinner imorgon till exempel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar