Powered By Blogger

söndag, juli 08, 2007

nassing

Jag fick höra att hon som kom på idén med crocs-smycken fick typ en miljon USD. Jag blir seriöst provocerad av sådan information. Att vara i Burträsk under Burträsksvängen var en enda stor provokation i sig. De var överallt! Rosa, skogsgröna, ärtgröna, havsblå. Och tanken på den där kvinnan i USA som nu kan gotta sig i allsköns lyx för att de i ovanstående bild köpt ett litet paraply, en fjäril och ett ankare, får mig att se i kors.

Idag är jag sjuk. Vad gör man när man är sjuk? Jag är så sällan sjuk nuförtiden. Kanske titta på Extras, kanske städa lite. Borde åka in till stan och köpa echina force.

Det här har jag i alla fall kommit på den här veckan:

* Jag vill köpa en elgitarr och bli bra på´t
* Jag vill åka till USA i höst, antingen med knugen eller bara själv.
* Jag måste lägga ner det här med rökning för det förstör min röst
* Jag vill köpa en ordentlig skivspelare
* Jag vill gå färdigt Santiago de Compastella
* Jag vill bli av med febern och halsontet
* Jag vill aldrig i mitt liv äga ett par crocs

2 kommentarer:

  1. jag lovar härmed på heder och samvete att aldrig äga några foppatofflor (att han inte skäms över att hans namn flyger över sverige i samband med ett par plastsandaler?!). jag begriper inte att folk inte förstår hur gräsliga de är? ok för sjukhuspersonalen, men INTE utanför sjukhuset. nej nej. backa.

    SvaraRadera
  2. Tack för medhåll! Min brorsa hörde några barn på en skolgård reta ett barn för att han inte hade "äkta" crocs! "Va, har inte du äkta fula frigolitklumpar på fötterna?" eller vad då? Vart fanken är världen på väg ..

    SvaraRadera