Powered By Blogger

torsdag, juli 12, 2007

Ät inte tradolan!



Vad ni än gör - ÄT INTE TRADOLAN! Jag har promotat den som världens bästa smärtstillande och sömnmedel fram till idag, men nu vänder jag tvärt om. Jag mår skit. Har aldrig mått så här dåligt rent fysiskt på år och dar, och det är inte för att jag är sjuk, utan för att jag tog en tradolan igår innan jag skulle sova. Jag hade verkligen jätteont i ryggen och nacke igår och kände att jag behövde något starkare än Ipren, så jag tog en tradolan och en alvedon och gick och la mig. Sedan blev jag hög eller nåt. Kroppen surrade och stacks. Jag var svintrött men hjärnan var pigg och kunde inte slappna av. Tittade på klockan då och då. Fyra, sedan halv sex, till slut åtta. Då gav jag upp, me i samma veva så avtog medicinen sin styrka så jag fick väl sova en timme imorse. Och idag har jag känt mig totalt bakis. Som den värsta bakfyllan ni kan tänka er. Den som är som migrän, att det gör ont bakom ögonen, hela huvudet känns som det ska sprängas direkt du rör dig, du mår illa och känner dig yr. Aldrig mer Tradolan. Jag blir hellre jagad av vargar. Eller en flock med Orupar.

2 kommentarer:

  1. du har inte tänkt på att det kan Mycket väl ha varit andra orsaker som fick dig att känna dig så sjuk? eller att du är Allergisk mot tradolan?

    shit... vad jobbigt att bli jagad av en flock med Orupar! Panik deluxe 2008 and beyond

    SvaraRadera
  2. En vän8:56 em

    Tradolan o Alvedon fick jag som smärtstillande när jag hade opererat bort halsmandlarna... Så det kanske var lite väl starkt. Det är ju trots allt narkotikaklassat...

    SvaraRadera