Powered By Blogger

måndag, november 19, 2007

hassan

Imorse utspelade sig detta telefonsamtal:

Min mobil: "Spider Pig, Spider Pig, does whatever a spider pig does. Can he swing from a net? No he can´t. He´s a pig."

Jag: "Hej det är Anna."
Okänt nummer: "Höhöhöhö, HALLÅÅÅÅ!!!!!"
Jag: "Hallå, vem är det?"
Okänt nummer: "Det är din morsa!!! Höhöhöhöhö."
Jag: "Mhmmm, men vi får pratas vidare nån gång då jag inte är på jobbet, mamma."

Klick

Jag har inte varit med om en busringning på säkert 10 år, så det var mest bara kul, men jag undrar såklart var de hittat mitt telefonnummer. Kanske på något hemskt klotter på en toalettvägg. Vore inte det sorgligt så säg?

1 kommentar:

  1. Det kan ju vara så att de inte hittat ditt telefonnummer, utan bara hittat på det.
    Men du hade ju en grymt snappy comeback!

    SvaraRadera