Powered By Blogger

lördag, november 17, 2007

Marginalernas mästare

Tacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktack.
Godkänt på kemitentan var 28 poäng (av 56 möjliga). Jag hade 29,5 poäng. Jag är verkligen en idiot när det kommer till kemi, så detta känns som en seger av oerhörda mått.

Ibland blir jag en vidrig liten tant. Idag var en sådan dag, då jag istället för att slänga reklamen, tog in den och lusläste den. DUKA, Guldfynd, ICA Maxi, Beijers, Electrolux Home, Hälsokraft, you name it. Jag läste allt! Jag har även återupptagit korsordsintresset och gödslat min växande matlagningsiver. Klubba är soooo vecka 45. Brodera och baka är det nya heta!

2 kommentarer:

  1. Grattis till kemiresultat och till lyckad omläggning av livskurs. Tant is the new black, men det har jag ju vetat länge.

    SvaraRadera
  2. Anonym2:41 em

    Grattis hurra så skönt.

    SvaraRadera