Powered By Blogger

söndag, november 25, 2007

Lite självförakt har aldrig skadat.

Det här är pinsamt, och för att göra det ännu mer pinsamt tänker jag låta detta komma i offentlighetens ljus - Jag har minnesluckor från gårkvällen. Detta minns jag:

* Att jag drack ett glas vatten på TC.
* Att jag gick på toa på TC.
* Att jag dansade.
* Några bekanta ansikten.
* Att jag rökte en cigarett.
* Att jag skrek "Mackor! Mackor!" när jag cyklade förbi Vasaplan.
* Att jag åt en halv plåt varma mackor när vi kom hem.
* Att Jonathan skrek "Scrotum!"

Detta minns jag inte:

* Vad jag sa
* Exakt hur mycket och hur länge och hur jag dansade
* Vad folk svarade när jag frågade "Tänker du på mig ibland?"

Så, nu är skammen fastnaglad i mig och det är bara rätt åt mig.

5 kommentarer:

  1. Anonym10:20 em

    Brukar du ibland tänka på mej...?

    SvaraRadera
  2. Anonym11:41 em

    nej..? jaja, jaha! ja...JAAAA!
    okej.

    SvaraRadera
  3. Anonym10:27 em

    tänker du på din och min puss ibland?

    SvaraRadera
  4. elsa: ja, det gör jag. Jag känner mig utnyttjad när jag tänker på den. Jag var ju drogad och låg och halvsov! Haha!

    SvaraRadera