Powered By Blogger

måndag, november 12, 2007

Skatbo

Det ser ut som en krigszon hemma hos mig. Jag hatar det. Jag borde:

1) Diska
2) Dammsuga
3) Skura
4) Plocka undan smågrejer
5) Sortera tvätt
6) Sätta upp min stringhylla
7) Sätta upp affischer och tavlor
8) Sy nya gardiner

Men istället ligger jag här och tittar på skiten. Jag får skylla mig själv. Åh så berikande inlägg. Höjde min och eran livskvalitet med hundra procent säkert. Nä.
Okej, ni får lite kul istället. En kul historia från idag. Det går såklart inte att återberätta men jag satt och fikade på Scmäck när det kom in en äldre kvinna som, helt målmedvetet, gick mot shopen. Det var bara det att det var en stor glasvägg där. "DOOOOIIIINNGGGG" lät det när hennes näsa och huvud och resten av kroppen gick in i väggen. Så dråpligt.
Det var kul, jag lovar.

3 kommentarer:

  1. HAHAHAHA! Det berikade min dag med 150%!

    SvaraRadera
  2. haha, dråpligt är ordet! dråpligt är även ett roligt ord i sig, vem i mammas nya kille är det som använder det hela tiden?

    SvaraRadera
  3. Det är väl i Klungans föreställning, när Sven hänger upp och ner i knävecken?

    SvaraRadera