Powered By Blogger

måndag, januari 21, 2008

Humorist? Javisst!

Jag kanske måste förklara mig. De 8 punkterna i föregående inlägg var inte en självhatslista. Det var kul! Det passade perfekt in i min roll som Den Nya! Men det kanske var för internt för att någon annan än BANDET skulle förstå. Hur som helst. Nu går vi vidare.

Idag läste jag i Klicks (gud vilket äckligt namn på en tidning. Det får mig inte tänka på ljudet av en kamera utan mer på klick som i en klick med bajs) kärleksårshoroskop att jag skulle vara rolig, pratsam och lite frirtig under 2008. Jag hoppas verkligen på de två förstnämnda. Kan man öva sig i att vara rolig? Jag vill vara er störste underhållare 2008! Jag vill se blanka tandrader och uppdragna mungipor riktade mot mig (dock inte ÅT mig)! Jag vill höra tjejiga fnitter och höga mansskratt, lågmälda fniss och hesa skrockanden!

Vad gäller lite flirtig kan ni bara glömma det. Kärleken skall drabba mig attackartat. Precis så vill jag ha det. Inte på något annat sätt.

2 kommentarer:

  1. Anonym5:47 em

    Jag fattade inte heller, hade förberett ett pepptal!

    SvaraRadera
  2. Anonym7:32 em

    Vad skönt att det var någon fler som inte förstod. Då slipper jag känna mig så jävla dum! Men, nu går vi vidare.

    SvaraRadera