Powered By Blogger

torsdag, januari 10, 2008

Kraschad dator/kraschat liv

Hjälp jag vet inte vad som händer med min dator just nu! Kanske har en fläkt pajat? Den blir sjukt varm sjukt snabbt, och sedan stänger den bara av sig helt utan förvarning. Fast det verkar misstänkt likt ett virus eftersom det bara händer när jag är ute på internet. Igår hittade jag det 4GB USB-minne som jag fick i julklapp av mor och far och sparade över så mycket bilder jag fick plats med på det, ifall det nu skulle vara sista gången jag kunde använda datorn över huvud taget.
Men alla bilder rymdes inte och det var hemskt att tvingas prioritera bland sina minnen så där.

Varför händer allt mig!? Det var motvind hem idag också. Och slask. Det var det iofs för alla som bor på Teg, men ingen förutom jag kan kombinera så mycket olyckor och tragedier som jag kan. Otur i spel, otur i tjärlek, otur med tekniken, otur med hälsan, otur med studier, otur med tur.

Jag vet inte när den kommer att släcka ner nästa gång. Om en minut, eller 2 så här är en sammanfattning av det som komma skall:

* Imorrn - Middag hos emma och elsa. JA!
* På måndag - Fysiktenta. NEJ!
* På onsdag - Frisörtid på Wish - JA!
* På torsdag - Jag ikläder mig rollen som Lovisienstadt - JA!
* På fredag - Jag ÄR Lovisienstadt! JAAAAAAAAAAAAAAA!
* På lördag - Jag är mig själv igen. - NEEEEEEEEEEEEEEEJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar