Powered By Blogger

tisdag, januari 29, 2008

Viggen de luxe

Min dator har blivit rensad från en massa skit och håller förmodligen ett tag till.
Medan den har varit borta har jag fått låna en gitarr, samt köpt en elorgel, och på dessa instrument har jag försökt lära mig spela diverse låtar. Kanske får ni höra nån gång, när jag kan dem som ett rinnande vatten. Då har jag även mitt artistnamn klart. Det kom jag och Carl på i kön till Scharinska, någon gång i höstas. Det är ett skitbra namn. Därför vore det synd att förstöra med en skitdålig musiker, så jag ska öva öva öva tills jag blir skitbra.
Nu har jag nämnt ordet "skit" 5 gånger, inklusive denna gång, vilket vittnar om en alldeles för trött och ointelligent hjärna. Jag ska gå och lägga mig.


Jag vet inte om det var för att det var längesedan jag grät eller om jag verkligen blev berörd på riktigt, men idag fällde jag flera tårar under två avsnitt Beverly Hills.

2 kommentarer:

  1. Anonym9:12 em

    om jag ser klart 2a säsongen och du lånar och fortsätter ser och jag orkar hålla mig ifrån säsong tre kan vi se tillsammans nästa vecka!

    SvaraRadera
  2. Anonym2:19 em

    Viggen deluxe är ju även den klassiska Krev-orgeln. Jag såg det overkligt fräscha exet som fanns på returmarknaden. Kanske var det den du köpte? Min Viggen deluxe byggde vi ett barskåp i nedtill. Kan vara ett tips om du tycker den börjar ta för mycke plats. Det finns mycke outnyttjad space bakom plywooden därbak.

    SvaraRadera