Powered By Blogger

tisdag, juni 28, 2011

Midsommar

Med risk för att bara lägga upp en sämre version av de bilder som redan lagts upp av bättre fotografer med bättre kameror så tar jag min chans.



Det här är Elsa. Hon fyllde 25 för en vecka sen. Jag glömde gratta henne på hennes dag och skämdes över det. Hon är smart och snygg och har en sjukt bra och väl utarbetad fotomin.

Jag försökte förgäves bättra på mitt flagnande nagellack med ännu en nyans av rött och när jag stod vid ruinens brant och det inte kunde bli värre tog en gothig nail artkonstnär över min kropp och penslade på svarta kors.

Fotade nail artkonstverket åt fel håll och tvingades göra botgöring i form av att vara vän och ljuv som ett helgon i en timme, samt fota korsen åt rätt håll 33 x 33 gånger.

Martina och Fred lyckades bra i att se Jan Jämtiska ut. Käkbenens vinkel är hemligheten.

Finaste Hanna svepte förbi som en ljuv midsommarvind. Kan man vara ljuvare? Se och avgör här.

1 kommentar:

  1. Hahaha, du hade bästa bilderna och bästa naglarna!

    SvaraRadera