Powered By Blogger

söndag, december 23, 2007

Häst=bäst!

Imorse vaknade jag liggandes på mage med kläderna på och huvudet åt fel håll. Det var längesedan jag var så utmattad. Jag trodde väl aldrig att det skulle bli något vettigt av den här dagen men man ska inte underskatta livet så mycket. Jag har de finaste vännerna i världen. 3 av de finaste vännerna i världen gav mig även en julklapp var vilket höjer deras finhetsstatus ytterligare. Två ligger oöppnade i resväskan som är färdigpackad. Den ena öppnade jag i ren iver på festen ikväll. VILKEN LYCKA! Ett par örhängen som är så fulländat tjejiga att det inte går att göra dem tjejigare. De är uppochnedvända hästskor med rosa strasstenar och ett hästhuvud som tittar fram ur själva hästskon. Låter de inte fantastiskt fina!? Det är mina drömörhängen och just nu känns det som att jag vill bära dem varje dag tills jag dör. De får mig att känna mig ädel och nobel - som att jag vunnit Gothenburg Horseshow eller något ännu noblare. Tack söta rara vän. Du anar inte min glädje!

PS. Varför tänker man så hemska tankar om dvärgar? Hur mycket förklarande dokumentärer man än ser om dessa de minsta, så kan jag aldrig se en dvärg utan att tänka att jag vill se den göra ett tricks, att dvärg=showbiz. Jag hoppas ingen dvärg läser det här. Eller jo, det hoppas jag, så att de kan spotta på mig för att jag är en så hemsk människa. DS.

1 kommentar:

  1. Hag har faktiskt gnat lite av julaftonen åt att kolla på dvrgfilmer. en bollywooddvärg spexade å rökte. jag r på din sida. folk kan få spotta lite på mig också.

    SvaraRadera