Powered By Blogger

onsdag, december 19, 2007

Still Myrorna after all these years


Det här är min bästa bild på mig och det allra bästa med den är att det inte har hänt än. Men jag ser fram emot min ålderdom när jag ser på bilden. Tack Stekarn för frammorphandet av denna drömkvinna som är jag! Jag har aldrig sett bättre ut i förhållande till min ålder!

Det är lustigt vad man kan lura folk med smink. Idag var friskaste dagen sedan i fredags, men jag hade inget smink på mig för att lura personalen att jag var sjuk så att jag skulle slippa stå och ta kunder hela dagen. Och alla gick på det.
De: "Men hur är det med dig egentligen?" och "Du ser inte kry ut idag."
Jag: "Mmmm, nä, de e la sådär..." (fingrarna i kors bakom ryggen)
Det är nog enda gången i hela mitt liv jag har uppskattat och gynnats av min osminkade fulhet och verklighet. Idag - en dag att minnas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar